Help Center

Veelgestelde vragen

Nee, Kreezi producten worden alleen online verkocht.


We vinden het erg jammer dat je wilt afmelden voor de nieuwsbrief. Je kunt je afmelden door onderaan je mailtje ,die je van ons hebt ontvangen, op *afmelden te klikken of door een mailtje naar info@kreezi.com te sturen met je mailadres en als onderwerp "AFMELDEN NIEUWSBRIEF".

Je kunt op twee manieren contact met ons opnemen: Je kunt een e-mail sturen naar contact@kreezi.com of een bericht sturen via ons contactformulier.

We raden je aan om klachten eerst bij ons te melden door te mailen naar contact@kreezi.com of een bericht te sturen via ons contactformulier

Een bestelling plaatsen bij ons is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘In winkelwagen' bij de deal

die je wilt kopen. Je wordt automatisch doorgestuurd naar je winkelwagentje. Klik daar op

Veilig afrekenen, vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, PayPal,

Bancontact of Creditcard.

Het is momenteel niet mogelijk om te bestellen via telefoon of e-mail.

Uiteraard! Alle bestellingen op Kreezi lopen via een beveiligde betaalomgeving, dankzij

onze webshop provider Shopify.


Dat kan zeker, dit zal alleen iets langer duren dan de landen in de Benelux.

Uiteraard! Neem dan contact op met ons. Dit kan zowel via Facebook als via ons contact

formulier.

Je kunt jouw bestelling op meerdere manieren betalen. Hieronder vind je de drie

betaalmethodes die we momenteel ondersteunen.


1. iDeal / Bancontact

2. Creditcard (Mastercard/VISA)

3. PayPal

Natuurlijk! Alle betalingen op Kreezi lopen via een beveiligde betaalomgeving, ongeacht

de betaalmethode.

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening(alleen Nederland & België). Zo kom je dus nooit

voor onverwachte extra kosten te staan.

De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 1-2 werkdagen naar Nederland en

1-3 werkdagen naar België.

Tijdens het betalen van je bestelling kun je aangeven op welk adres jij wilt dat wij het pakket

of de envelop bezorgen. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen

naam.

De Track & Trace-code van je bestelling vind je in de verzendbevestiging die we je sturen

via de e-mail. Op deze pagina vind je alle informatie omtrent het traceren van je bestelling.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track &

Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten

- maximaal een paar dagen.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd.

Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging

oploopt. Je kunt de status van je bestelling via deze pagina checken.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met

ons op.

Dit is uiteraard mogelijk! Producten kunnen worden teruggestuurd binnen 14 werkdagen na

ontvangst. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt.

Wanneer je een bestelling retourneert betaal je zelf de retourkosten. Retourneer je de

gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag inclusief verzendkosten van

ons terug.

Meld ’t ons graag even van tevoren als je een retourzending doet. Dit kan via een Facebook-

bericht, via ons contactformulier of door te mailen naar contact@kreezi.com

Allereerst natuurlijk onze excuses. Je kunt het beste direct een retoursaanvraag doen door contact met ons op te

nemen. Dit kan via een Facebook-bericht (blauwe button linksonder op onze site), via ons

contactformulier of door te mailen naar contact@kreezi.com.

Je aanvraag wordt binnen maximaal 24 uur in behandeling genomen en wordt naar de volle

tevredenheid opgelost!

Neem in ieder geval eerst contact

met ons op voordat je een retourzending doet. Dit kan via een Facebook-bericht (blauwe

button rechtsonder op onze site), via ons contactformulier of door te mailen naar contact@kreezi.com.